Inicio » Literatura Y Estudios Literarios » Obras De Teatro, Textos Teatrales » BESPECULACIONS SOBRE L’ESCENA - Antología de textos de teoria dramàtica

¡TE LO BUSCAMOS!
Si estás buscando este libro y no tiene stock, nosotros lo buscamos por ti sin coste adicional.
Sólo tienes que dejarnos tu email, nosotros nos pondremos en contacto contigo en cuanto lo localicemos.

¡Búscamelo!


No te preocupes, únicamente nos pondremos en contacto contigo para avisarte cuando dispongamos del libro. En ningún caso tu mail será cedido a terceros, ni te enviaremos publicidad o spam.
Ficha
Portada del libro BESPECULACIONS SOBRE L’ESCENA - Antología de textos de teoria dramàtica, de Ferran Dordal Lalueza, Sadurní Vergés
- 5% dto.

  • 20,90 Eur
  • 19,86 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
    • -


    • Unidad(es)

    Caracteristicas

  • Páginas: 306
  • Formato: 21x14x1,70 cm
  • Fecha Edición: 2025
  • Edición: 1
  • Idioma: Catalán.
  • Encuadernación: Tapa blanda o Bolsillo - Con solapas.
  • Peso: 0,25 kg.
  • BESPECULACIONS SOBRE L’ESCENA - Antología de textos de teoria dramàtica

    VOL I: DE L’ANTIGUITAT A LA IL·LUSTRACIÓ

  • 9791399053517
  • Autores: Ferran Dordal Lalueza, Sadurní Vergés

  • Aquesta antologia, de la qual teniu el primer volum entre les mans, vol esdevenir una guia útil de consulta que reculli de manera clara i endreçada textos imprescindibles de la història de la teoria dramàtica i permeti elaborar un plànol mental de l’evolució del pensament dins d’aquest àmbit. En aquest primer volum, que abasta de l’antiguitat fins a la Il·lustració, trobareu condensats més de dos mil anys de teoria dramàtica, en un total de setze textos, alguns dels quals han estat traduïts per primera vegada al català. Hem volgut batejar l’antologia Especulacions sobre l’escena aprofitant-nos de tots els sentits que reverberen de la seva arrel etimològica, des de la lectura del fet escènic com a mirall de la realitat fins al fet que, en el verb especular, hi conviu el sentit de reflexionar i fer suposicions teòriques sobre un tema, i sense oblidar, d’altra banda, que darrere el terme també hi ha amagada la paraula espectacle. Però més enllà d’això, especulacions ens ha semblat un terme que convida al plaer de la divagació intel·lectual des d’un punt de vista tan rigorós com lúdic, assumint que els textos recollits aquí no són més que les derives de pensament sobre la teoria dramàtica aparegudes en circumstàncies i realitats escèniques molt diverses, una invitació a acostar-nos als diferents autors i textos que serveixi com a estímul per a seguir reflexionant sobre l’art de l’escena des dels nostres dies.
  • 20,90 Eur
  • 19,86 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
  • -


El libro pertenece a los siguientes catálogos