-
5% dto.
Caracteristicas
- Páginas: 96
- Formato: 20,5x14 cm
- Fecha Edición: 2019
- Edición: 1
- Idioma: Catalán.
- Encuadernación: Espiral - "Wire-O".
- Peso: 0,155 kg.
- Editorial: VOX
-
Els supertafaners. Viatge a l'espai
-
9788499743196
-
-
-
-
-
-
Tots comencem a tremolar quan un Supertafaner ens mira directament als ulls i obre la boca per dir...
Què hi ha d'interessant a l'espai? Per què es feien proves amb micos? El primer astronauta va ser en Tintín? Qui va dir la frase «Houston, tenim un problema»? Quina benzina es fa servir per anar a la Lluna? Les naus espacials tenen vàter? Com se sap quina hora és en una estació espacial? Com es viu en ingravidesa? Hi ha turistes a l'espai? Hi ha anat cotxes, a Mart? Existeixen els extraterrestres?
Aquestes preguntes i moltes més per conèixer el món de l'astronàutica i dels viatges a l'espai, amb vehicles tripulats o automàtics, en especial l'anada dels homes a la Lluna, entre 1969 i 1972.
Tot això amb la manera de fer dels Supertafaners, amb preguntes incisives i directes, contestades amb un llenguatge senzill i entenedor per part d'un expert en el món de l'astronomia i l'astronàutica.
El libro pertenece a los siguientes catálogos