-
5% dto.
Caracteristicas
- Páginas: 222
- Formato: 22,2x14,3x0,70 cm
- Edición: 15032016
- Idioma: Catalán.
- Encuadernación: Libro.
- Peso: 0,30 kg.
-
Contes egipcis per a l'eternitat
El nàufrag i Sinuhe l'egipci
-
9788494491139
-
-
-
-
-
-
Contes egipcis per a leternitat ofereix al lector unes primícies detallades, en literatura comparada, de com els grans autors de tots els temps van inspirar-se en uns textos nascuts a les terres egípcies, ara fa uns 4.000 anys, com a fonts dels personatges «clàssics» i bíblics immortals.
Sinuhe, al final de la seva vida, després dhaver fugit dEgipte, poble rere poble, fins el país de Retenu (Canaan-Síria), torna a retrobar-se amb el faraó.
Moisès tenia vuitanta anys i Aaron vuitanta-tres quan anaren a parlar amb el faraó.
Jesús trepitja, en el seu incansable viatge per tota la geografia Palestina, fins i tot els països estrangers, com les ciutats fenícies de Sidó i Tir, o bé Cesarea de Filip, abans de tornar a Jerusalem.
Ulisses, Jonàs, Pau, seguint també el mateix patró literari, amb naufragi inclòs, no acaben darribar mai a destinació.
Vides paralleles calcades dunes fonts egípcies de primer or¬dre, best-long sellers sense parió: El Nàufrag i Sinuhe legipci.
El libro pertenece a los siguientes catálogos