Inicio » Literatura Y Estudios Literarios » Textos Clásicos » Contra un ignorant que comprava molts llibres Un intel·lectual sense cultura

¡TE LO BUSCAMOS!
Si estás buscando este libro y no tiene stock, nosotros lo buscamos por ti sin coste adicional.
Sólo tienes que dejarnos tu email, nosotros nos pondremos en contacto contigo en cuanto lo localicemos.

¡Búscamelo!


No te preocupes, únicamente nos pondremos en contacto contigo para avisarte cuando dispongamos del libro. En ningún caso tu mail será cedido a terceros, ni te enviaremos publicidad o spam.
Ficha
Portada del libro Contra un ignorant que comprava molts llibres Un intel·lectual sense cultura, de Llucià De Samòsata
- 5% dto.

  • 14,00 Eur
  • 13,30 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
    • -


    • Unidad(es)

    Caracteristicas

  • Páginas: 195
  • Edición: 25032013
  • Idioma: Otras lenguas.
  • Encuadernación: Tapa blanda o Bolsillo - Con solapas.
  • Peso: 0,22 kg.
  • Editorial: ADESIARA
  • Contra un ignorant que comprava molts llibres Un intel·lectual sense cultura

  • 9788492405633
  • Autor: Llucià De Samòsata

  • Traductor: Sergi Grau Guijarro

  • Com una malaltia inguarible que a casa nostra hom sol associar cada vegada més a un dia determinat del calendari, a l’antiga Grècia ja hi havia ignorants i aprenents d’intel·lectual que compraven llibres sense saber què adquirien i sense entendre res del que s’hi deia. Això sí, tal com ha passat en gairebé totes les èpoques, ells, ben cofois i orgullosos, presumien de savis. Llucià, home cultivat i excel·lent coneixedor del grec, arremet de manera despietada contra el funest «exhibicionisme» cultural de què fan gala els destinataris d’aquests opuscles, delerosos, ves per on, de practicar altres activitats no tan literàries.
  • 14,00 Eur
  • 13,30 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
  • -


El libro pertenece a los siguientes catálogos