Inicio » Cristianismo » Religión: General » Humanidades » Religión Y Creencias » Els ministres extraordinaris de la comunió

¡TE LO BUSCAMOS!
Si estás buscando este libro y no tiene stock, nosotros lo buscamos por ti sin coste adicional.
Sólo tienes que dejarnos tu email, nosotros nos pondremos en contacto contigo en cuanto lo localicemos.

¡Búscamelo!


No te preocupes, únicamente nos pondremos en contacto contigo para avisarte cuando dispongamos del libro. En ningún caso tu mail será cedido a terceros, ni te enviaremos publicidad o spam.
Ficha
Portada del libro Els ministres extraordinaris de la comunió, de José Antonio Goñi Beasoain-Paulorena
- 5% dto.

  • 22,00 Eur
  • 20,90 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
    • -


    • Unidad(es)

    Caracteristicas

  • Páginas: 122
  • Formato: 21,5x15,5 cm
  • Fecha Edición: 2017
  • Edición: 1
  • Idioma: Catalán.
  • Encuadernación: Tapa blanda o Bolsillo.
  • Peso: 0,21 kg.
  • Editorial: CEN. PASTORAL LITÚRGICA
  • Els ministres extraordinaris de la comunió

  • 9788491650614
  • Autor: José Antonio Goñi Beasoain-Paulorena

  • Traductor: Centre De Pastoral Litúrgica

  • Aquest llibre vol il·luminar el servei dels ministres extraordinaris de la comunió, de manera que pugin conèixer els trets teològics i litúrgics, la identitat, l’espiritualitat, les competències, la normativa, l’execució, etc., d’aquest ministeri que l’Església els hi confia. Esperem que sigui un instrument vàlid i que en última instància serveixi perquè es conegui, s’estimi, s’adori, es rebi cada cop millor el sagrament de l’Eucaristia, presència permanent de Crist entre nosaltres i aliment de vida eterna. I que així es facin realitat les paraules de Jesucrist: «Si no mengeu la carn del Fill de l’home i no beveu la seva sang, no podeu tenir vida en vosaltres. Qui menja la meva carn i beu la meva sang té vida eterna, i jo el ressuscitaré el darrer dia. Ben cert: la meva carn és un veritable menjar i la meva sang és una veritable beguda. Qui menja la meva carn i beu la meva sang està en mi i jo en ell» (Jn 6, 53b-56).
  • 22,00 Eur
  • 20,90 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
  • -


El libro pertenece a los siguientes catálogos