Inicio » Humanidades » Historia » La Normal, d’Escola de Mestres a Facultat d’Educació de la Universitat de Lleida

¡TE LO BUSCAMOS!
Si estás buscando este libro y no tiene stock, nosotros lo buscamos por ti sin coste adicional.
Sólo tienes que dejarnos tu email, nosotros nos pondremos en contacto contigo en cuanto lo localicemos.

¡Búscamelo!


No te preocupes, únicamente nos pondremos en contacto contigo para avisarte cuando dispongamos del libro. En ningún caso tu mail será cedido a terceros, ni te enviaremos publicidad o spam.
Ficha
Portada del libro La Normal, d’Escola de Mestres a Facultat d’Educació de la Universitat de Lleida, de Alfred Agustí I Farreny
- 5% dto.

  • 20,00 Eur
  • 19,00 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
    • -


    • Unidad(es)

    Caracteristicas

  • Páginas: 130
  • Formato: 24x17 cm
  • Fecha Edición: 2025
  • Edición: 1
  • Idioma: Catalán.
  • Encuadernación: Tapa blanda o Bolsillo - Bolsillo (España) - Trade paperback (EE.UU).
  • La Normal, d’Escola de Mestres a Facultat d’Educació de la Universitat de Lleida

  • 9788491445234
  • Autor: Alfred Agustí I Farreny

  • L’Escola Universitària de Formació del Professorat d’EGB de Lleida se segrega de la Universitat Autònoma de Barcelona —hi era adscrita arran de la Llei General d’Educació del 1970— i s’integra a la Universitat de Lleida, que es fusiona amb la Facultat de Ciències de l’Educació, centre inicial de la Universitat de Lleida, i que rebrà aquesta última denominació. La inauguració del curs 1993-94 al complex de la Caparrella, seu provisional de la nounada FCE, semblaria adient com a efemèride de referència per celebrar el trentè aniversari del centre nostrat. En qualsevol cas, pot ser excusa i motiu per editar aquesta publicació, amb la qual pretenem fer una recordança i una aportació a la construcció de la història de la moderna Universitat de Lleida, dels seus centres inicials i de l’evolució de la nostra institució universitària. Amb la perspectiva dels anys transcorreguts, ens podem sentir força satisfets d’haver-los viscut i d’haver-hi participat, tot i comprovar l’esponerosa vitalitat de l’actual Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social.
  • 20,00 Eur
  • 19,00 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
  • -


El libro pertenece a los siguientes catálogos