¡TE LO BUSCAMOS!
Si estás buscando este libro y no tiene stock, nosotros lo buscamos por ti sin coste adicional.
Sólo tienes que dejarnos tu email, nosotros nos pondremos en contacto contigo en cuanto lo localicemos.

¡Búscamelo!


No te preocupes, únicamente nos pondremos en contacto contigo para avisarte cuando dispongamos del libro. En ningún caso tu mail será cedido a terceros, ni te enviaremos publicidad o spam.
Ficha
Portada del libro Cetacis, tortugues, grans peixos pelàgics i ocells marins de Catalunya, de Toni Llobet François, Pep Arcos XX
- 5% dto.

  • 6,00 Eur
  • 5,70 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
    • -


    • Unidad(es)

    Caracteristicas

  • Páginas: 16
  • Formato: 20x12,5 cm
  • Fecha Edición: 2020
  • Edición: 01032020
  • Idioma: Catalán.
  • Encuadernación: Tapa blanda o Bolsillo.
  • Cetacis, tortugues, grans peixos pelàgics i ocells marins de Catalunya

  • 9788490349441
  • Autores: Toni Llobet François, Pep Arcos XX

  • IL·LUSTRACIONS DE TONI LLOBET Aquesta guia recull tots els cetacis -balenes i dofins-, i els ocells marins -gavines, baldrigues i molts altres-, que viuen al nostre mar. I encara hi ha lloc per tortugues marines i grans peixos de mar obert! Tota la gran fauna que podrem observar navegant, o des de la costa, amb textos de Pep Arcos -ornitòleg especialitzat en el medi marí-, i il·lustracions de les espècies a escala de Toni Llobet. Els petits textos descriptius, i les icones amb informació diversa, faciliten la localització i identificació. S'hi afegeix el nom científic i el nom popular en castellà i anglès.
  • 6,00 Eur
  • 5,70 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
  • -