Inicio » Biografía E Historias Reales » Historias Reales » Les milicies catalanes al front d'Aragó. 1936-1937

¡TE LO BUSCAMOS!
Si estás buscando este libro y no tiene stock, nosotros lo buscamos por ti sin coste adicional.
Sólo tienes que dejarnos tu email, nosotros nos pondremos en contacto contigo en cuanto lo localicemos.

¡Búscamelo!


No te preocupes, únicamente nos pondremos en contacto contigo para avisarte cuando dispongamos del libro. En ningún caso tu mail será cedido a terceros, ni te enviaremos publicidad o spam.
Ficha
Portada del libro Les milicies catalanes al front d'Aragó. 1936-1937, de Emili Olcina, Emili Olcina I Aya, Judit Camps Fernández
- 5% dto.

  • 29,50 Eur
  • 28,03 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
    • -


    • Unidad(es)

    Caracteristicas

  • Páginas: 490
  • Fecha Edición: 2006
  • Edición: 1
  • Idioma: Catalán.
  • Encuadernación: Tapa blanda o Bolsillo - Con solapas.
  • Peso: 0,77 kg.
  • Les milicies catalanes al front d'Aragó. 1936-1937

  • 9788475845708
  • Autores: Emili Olcina, Emili Olcina I Aya, Judit Camps Fernández

  • Davant la sublevació militar del 17-19 de juliol de 1936, unes tropes gairebé improvisades de civils armats lliuren la batalla de Barcelona i es despleguen en el front d'Aragó. La base del llibre són trenta-vuit entrevistes, dutes a terme per Judit Camps, a ex milicians ( de totes les vuit columnes que cobreixen el front d'Aragó i de totes les sis adscripcions polítiques presents a les milícies) reconvertides en monòlegs autobiogràfics. De l'abundant informació en deriva, entre altres coses, l'aclariment de diverses incògnites: com és possible la formació d'un exèrcit de civils literalment d'un dia per l'altre, d'on surten les armes per lliurar a Barcelona la primera batalla, la posició precisa de les columnes al front d'Aragó. A l'assaig introductori, a càrrec d'Emili Olcina, les trenta vuit veus dels testimonis es combinen en la veu única d'un narrador col·lectiu. En resulta una visió suprapartidista, allunyada de les interpretacions historiogràfiques a l'ús, amb l'èmfasi posat, aquí, en una determinada dialèctica entre l'Estat i la societat civil i en la cohesió antifeixista de revolucionaris i no revolucionaris a través del que aquí es denomina un "frontpopulisme de carrer".
  • 29,50 Eur
  • 28,03 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
  • -


El libro pertenece a los siguientes catálogos