Inicio » Estilo De Vida, Deporte Y Ocio » Interés Local, Historia Familiar Y Nostalgia » Historia Local » Catalanes medievals, 24 històries femenines de l'edat mitjana

¡TE LO BUSCAMOS!
Si estás buscando este libro y no tiene stock, nosotros lo buscamos por ti sin coste adicional.
Sólo tienes que dejarnos tu email, nosotros nos pondremos en contacto contigo en cuanto lo localicemos.

¡Búscamelo!


No te preocupes, únicamente nos pondremos en contacto contigo para avisarte cuando dispongamos del libro. En ningún caso tu mail será cedido a terceros, ni te enviaremos publicidad o spam.
Ficha
Portada del libro Catalanes medievals, 24 històries femenines de l'edat mitjana, de Elisenda Albertí I Casas, Elisenda Albertí, Elisenda Albert?
- 5% dto.

  • 16,00 Eur
  • 15,20 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
    • -


    • Unidad(es)

    Caracteristicas

  • Páginas: 192
  • Fecha Edición: 2012
  • Edición: 1
  • Idioma: Catalán.
  • Encuadernación: Tapa blanda o Bolsillo - Con solapas.
  • Peso: 0,30 kg.
  • Catalanes medievals, 24 històries femenines de l'edat mitjana

  • 9788472460959
  • Autores: Elisenda Albertí I Casas, Elisenda Albertí, Elisenda Albert?

  • Saps com era la vida als castells medievals? De quina manera participaven les dones a les guerres? Sabies que Garsenda fou coneguda per les seves composicions amoroses o que Blanquina fou jutjada per heretge? El llibre és un recull de històries de dones que van viure al llarg de l'Edat Mitja i que van tenir una participació activa en els àmbits cultural, polític, científic i comercial, tot i que la societat els reservava un paper irrellevant. N'hi ha vint-i-quatre: Sesnanda, camperola i propietària; Emma, emprenedora i abadessa; Llúcia, propietària de castells i terres; Ermessenda, acusada de càtar; Elisenda, repobladora i captiva; Mercadera, l'heroïna; Marquesa, una feliç comtessa; Gueraula, sàvia i guaridora; Valentina, penjada per bruixa; Caterina, mercadera; Hipòlita, escriptora... i unes quantes més. De pàgina en pàgina, assistirem als seus esforços per mantenir la llar, participar en els negocis o conservar les propietats. També les veurem fundar hospitals, monestirs i escoles, impulsar la construcció de castells, ponts i camins, acompanyar els seus esposos a la guerra, signar tractats de pau o enfrontar-se a judicis severíssims. Les dones, en definitiva, no es limitares a ser simples espectadores de la història. Algunes van voler ser-ne protagonistes El text va acompanyat d’imatges i fotografies. Material gràfic: 70 imatges
  • 16,00 Eur
  • 15,20 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
  • -