¡TE LO BUSCAMOS!
Si estás buscando este libro y no tiene stock, nosotros lo buscamos por ti sin coste adicional.
Sólo tienes que dejarnos tu email, nosotros nos pondremos en contacto contigo en cuanto lo localicemos.

¡Búscamelo!


No te preocupes, únicamente nos pondremos en contacto contigo para avisarte cuando dispongamos del libro. En ningún caso tu mail será cedido a terceros, ni te enviaremos publicidad o spam.
Ficha
Portada del libro 75 consells per sobreviure al campament (75 Consells 2), de María Frisa, Maria Luisa Frisa Gracia, Mar#A Frisa
- 5% dto.

  • 16,95 Eur
  • 16,10 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
    • -


    • Unidad(es)

    Caracteristicas

  • Páginas: 320
  • Fecha Edición: 2013
  • Edición: 003
  • Idioma: Castellano, Catalán.
  • Encuadernación: Tapa Dura.
  • Peso: 0,30 kg.
  • Editorial: ALFAGUARA
  • 75 consells per sobreviure al campament (75 Consells 2)

    (Amb enganxines)

  • 9788420414119
  • Autores: María Frisa, Maria Luisa Frisa Gracia, Mar#A Frisa

  • Per fi arriba la segona entrega del DIARI MÉS DIVERTIT que s'ha escrit mai!Més CONSELLS, més CHIBIS i el BLOG de la Sara...NINGÚ NO PODRÀ AMB TU!LA VIDA ALS DOTZE ANYS POT SER BASTANT DIFÍCIL!! Els pares prenen totes les decisions importants per tu i no et consulten res de res. T'obliguen a fer coses absurdes cada dos per tres com ara fer un petó a una persona que et planten al davant, jugar amb els amics dels seus fills, portar-te bé amb els teus germans, obeir una persona qualsevol només perquè és adulta (fins i tot els monitors de menjador)... Però el pitjor del cas és que ni tan sols et deixen decidir què vols fer amb les teves vacances!!! I decideixen que el millor regal per a unes bones notes és un campament d'anglès. No et podrien regalar Tuenti, que és molt més barat? Però, no et preocupis. La Sara ha tornat per donar-te nous consells que t'ajudaran a sobreviure en el campament: com preparar la motxilla «perfecta», com ser popular des del primer dia, com aplicar «l'estratègia de tot el contrari» amb els monitors, com sobreviure a l'hora del menjador i aconseguir provisions... i molts més consells, fins a 75! Llegeix aquest llibre. Hi descobriràs un munt de chibis nous i t'ho passaràs d'allò més bé, encara que estiguis en un campament d'anglès! I NO T'OBLIDIS DE VISITAR EL BLOG DE LA SARA!
  • 16,95 Eur
  • 16,10 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
  • -