¡TE LO BUSCAMOS!
Si estás buscando este libro y no tiene stock, nosotros lo buscamos por ti sin coste adicional.
Sólo tienes que dejarnos tu email, nosotros nos pondremos en contacto contigo en cuanto lo localicemos.

¡Búscamelo!


No te preocupes, únicamente nos pondremos en contacto contigo para avisarte cuando dispongamos del libro. En ningún caso tu mail será cedido a terceros, ni te enviaremos publicidad o spam.
Ficha
Portada del libro L'any dels francs, de Albert Villaró
- 5% dto.

  • 11,95 Eur
  • 11,35 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
    • -


    • Unidad(es)

    Caracteristicas

  • Páginas: 296
  • Formato: 19x12,5 cm
  • Fecha Edición: 2025
  • Idioma: Catalán.
  • Encuadernación: Tapa blanda o Bolsillo - Mass market (rack) paperback.
  • Editorial: LABUTXACA
  • L'any dels francs

  • 9788419971807
  • Autor: Albert Villaró

  • Una aventura èpica absorbent a la Catalunya del segle XI.

    Durant l’estiu del 1010, un gran exèrcit format per cavallers dels comtats catalans, dirigits per Ramon Borrell de Barcelona i Ermengol d’Urgell, va posar-se al servei de Muhàmmad al-Mahdí, un dels dos pretendents al califat de Còrdova, immers en una ferotge lluita dinàstica.

    A l’expedició hi participa Dacó Miró de Tost, fill bastard del senyor de Tost, al servei del bisbe Sal·la. Té una missió paral·lela: buscar un llibre prohibit, el darrer record d’un bisbe herètic.

    L’any dels francs, Premi Nèstor Luján 2003, és una història de traïcions i esperances, situada en un moment històric apassionant, entre la desfeta del califat i els primers signes de la revolució feudal.

  • 11,95 Eur
  • 11,35 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
  • -


El libro pertenece a los siguientes catálogos