¡TE LO BUSCAMOS!
Si estás buscando este libro y no tiene stock, nosotros lo buscamos por ti sin coste adicional.
Sólo tienes que dejarnos tu email, nosotros nos pondremos en contacto contigo en cuanto lo localicemos.

¡Búscamelo!


No te preocupes, únicamente nos pondremos en contacto contigo para avisarte cuando dispongamos del libro. En ningún caso tu mail será cedido a terceros, ni te enviaremos publicidad o spam.
Ficha
Portada del libro T’estimo amb tot el meu cor
- 5% dto.

  • 15,00 Eur
  • 14,25 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
    • -


    • Unidad(es)

    Caracteristicas

  • Páginas: 32
  • Formato: 28x24,5x9,80 cm
  • Fecha Edición: 2025
  • Edición: 1
  • Idioma: Catalán.
  • Encuadernación: Tapa Dura.
  • Editorial: PIRATA
  • T’estimo amb tot el meu cor

    Un conte en CATALÀ per descobrir l'amor incondicional entre pares/mares i fills. Lletra d'impremta, per a explicar a partir de 3 anys, llegir a partir de 6

  • 9788419912411
  • Ilustrador: Jane Chapman

  • T'estimo amb tot el meu cor és un àlbum il·lustrat infantil de Jane Chapman sobre l’amor incondicional dels pares i les mares. Aquest encantador relat et portarà a fer un viatge molt tendre, on el veritable amor es percep amb cada batec del cor. El conte està recomanat per a infants a partir de 2 anys. 

     

    La Petita Osseta ha fet malbé la planta preferida de la Mama. I si ara la Mama s’enfada i la deixa d’estimar? Per sort, la Mama sap exactament què ha de fer! «Posa la teva poteta sobre el meu cor», diu, «i notaràs com el meu amor batega una vegada i una altra sense parar.» 

     

    A través d’una narració senzilla i tendra i unes il·lustracions vibrants, Jane Chapman ens ensenya que l’amor maternal i paternal no depèn dels errors i ressalta la importància de l’afecte i la comprensió en les relacions familiars

    El seu estil càlid i directe el converteix en un recurs valuós per a pares i educadors que vulguin inculcar valors d’amor i confiança als més petits. També és altament recomanable com a eina per ajudar en la distanciació entre mares i fills, ja sigui per viatges, per la separació dels progenitors, etc. 

     

    Altres àlbums il·lustrats similars d’Editorial el Pirata: 

    • El petit arbre de Nadal 
    • Estimat Bau 
    • Només faltava això! 
  • 15,00 Eur
  • 14,25 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
  • -


Libros Relacionados: