¡TE LO BUSCAMOS!
Si estás buscando este libro y no tiene stock, nosotros lo buscamos por ti sin coste adicional.
Sólo tienes que dejarnos tu email, nosotros nos pondremos en contacto contigo en cuanto lo localicemos.

¡Búscamelo!


No te preocupes, únicamente nos pondremos en contacto contigo para avisarte cuando dispongamos del libro. En ningún caso tu mail será cedido a terceros, ni te enviaremos publicidad o spam.
Ficha
Portada del libro Creació i compromís social a l'ducació literària i artística, de Glòria Bordons, Elisabet Contreras, Júlia Torrents
- 5% dto.

  • 19,80 Eur
  • 18,81 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
    • -


    • Unidad(es)

    Caracteristicas

  • Páginas: 162
  • Formato: 23x15 cm
  • Fecha Edición: 2023
  • Edición: 1
  • Idioma: Catalán.
  • Encuadernación: Tapa blanda o Bolsillo - Libro no cosido / Encuadernación arráfica / P.
  • Creació i compromís social a l'ducació literària i artística

  • 9788419900104
  • Autores: Glòria Bordons, Elisabet Contreras, Júlia Torrents

  • Aquest llibre recull les aportacions derivades del projecte R+D+i Poéticas liminales en el mundo contemporáneo: creación, formación y compromiso social (POLICREA) (PID2019-104628RB-I00). En un món de canvis constants, les disciplines artístiques es difuminen en un entorn d’heterogeneïtat i hibridesa, i sorgeixen nous interrogants que cal abordar des del punt de vista educatiu a partir d’un concepte clau: la creativitat. A través de deu capítols agrupats en tres blocs, es destaca la importància de la creativitat i la interdisciplinarietat com a eixos transformadors de l’educació. El primer bloc, «Art i societat», presenta propostes d’educació artística amb un fort compromís social en diferents contextos, explorant temes com ara la crisi climàtica i els canvis digitals. El segon, «Creativitat i educació literària», examina diverses experiències que connecten aquests dos conceptes, tant des de les potencialitats de la reescriptura com des de la connexió entre el fet creatiu i el pensament crític. El tercer bloc, «Patrimoni literari, poesia experimental i formació», explora el paper de la literatura i la creativitat en l’educació primària, secundària i batxillerat, tot oferint noves aproximacions als autors patrimonials i a la poesia experimental. D’aquesta manera, és una obra que subratlla la rellevància de la creativitat i la interdisciplinarietat com a eines crucials per abordar els reptes de la societat contemporània i promoure l’aprenentatge significatiu, plantejant propostes concretes i inspiradores per a docents i estudiants.
  • 19,80 Eur
  • 18,81 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
  • -