Inicio » Estilo De Vida, Deporte Y Ocio » Interés Local, Historia Familiar Y Nostalgia » Historia Local » Portes de la memòria. Deportació dels republicans ampostins als camps nazis

¡TE LO BUSCAMOS!
Si estás buscando este libro y no tiene stock, nosotros lo buscamos por ti sin coste adicional.
Sólo tienes que dejarnos tu email, nosotros nos pondremos en contacto contigo en cuanto lo localicemos.

¡Búscamelo!


No te preocupes, únicamente nos pondremos en contacto contigo para avisarte cuando dispongamos del libro. En ningún caso tu mail será cedido a terceros, ni te enviaremos publicidad o spam.
Ficha
Portada del libro Portes de la memòria. Deportació dels republicans ampostins als camps nazis, de Lluís Montull Martínez, Carme Maigí Canalda
- 5% dto.

  • 20,00 Eur
  • 19,00 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
    • -


    • Unidad(es)

    Caracteristicas

  • Páginas: 170
  • Formato: 24x0,9x407,00 cm
  • Edición: 01042023
  • Idioma: Otras lenguas.
  • Peso: 0,41 kg.
  • Portes de la memòria. Deportació dels republicans ampostins als camps nazis

  • 9788419606389
  • Autores: Lluís Montull Martínez, Carme Maigí Canalda

  • És el resultat de la recerca protagonitzada per alumnat de 1r de Batxillerat de l’INS Ramon Berenguer IV d’Amposta durant els cursos 2018-2019 i 2019-2020 a partir del pilotatge del projecte Portes de la memòria. De la Batalla de l’Ebre a la deportació als camps nazis. S’estudien els ampostins Lluís Cid i Mayos, Jacinto Forcadell Jornet, Marcelino Ortí Messeguer, Miguel Tomás Castell, Pedro Valero Navarro, Enrique Ferrer Berenguer, Enrique Ferrer Durán, Vicente Gil Cercós, Ramón Jornet Jordà i Joaquín Tarín Martínez a partir de la informació aportada per l’investigador Joan B. Beltran Reverter i s’utilitzen pautes de recerca com l’entrevista a familiars i l’arxivística. L’objectiu principal del projecte és reconstruir la memòria d’aquests deportats per no oblidar-los mai més, però alhora també qüestionar els exilis i les deportacions actuals de totes aquelles persones refugiades per motius diversos, massa sovint tractades amb indiferència. Per tot això, l’assaig resultant esdevé un crit contra la intolerància i la desmemòria. Que el retorn a les famílies i a la ciutadania serveixi per honorar-los.
  • 20,00 Eur
  • 19,00 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
  • -