-
5% dto.
Caracteristicas
- Páginas: 264
- Formato: 22x15 cm
- Fecha Edición: 2021
- Edición: 1
- Idioma: Catalán.
- Encuadernación: Tapa blanda o Bolsillo.
- Editorial: ARA LLIBRES
-
Res és impossible.
-
9788418928192
-
-
-
-
-
-
Kilian Jornet va néixer l’any 1987. Va passar els primers anys de la seva vida al refugi de Cap del Rec i, des de ben petit, l’alta muntanya va esdevenir el seu terreny de joc. Als cinc anys va culminar l’ascensió l’Aneto i els Posets, i als deu anys ja havia completa la travessia integral dels Pirineus.
Actualment, és campió mundial de skyrunning, tricampió de l’UTMB (Ultra Trail del Mont Blanc) i campió del món d’esquí de muntanya. El seu palmarès és tot un rècord per a qualsevol esportista de qualsevol modalitat. Amb els trenta anys fets, el millor corredor de muntanya de la història ha buscat nous objectius en el món de l’escalada, acomplint, per exemple, l’aventura vital de Summits of my life, en el marc de la qual va sorprendre el món amb la ja mítica doble ascensió de l’Everest. En paral·lel, impulsa la Fundació que porta el seu nom i que es dedica a la preservació de les muntanyes: www.kilianjornetfoundation.org.
Kilian Jornet ha desplegat la seva filosofia de vida en diversos llibres: Córrer o morir, La frontera invisible, Summits of my life i Res és impossible, tots publicats a Ara Llibres.
El libro pertenece a los siguientes catálogos
Libros Relacionados:
-
Es complemento de
-
5% dto.
17,96
Eur
-
Es complemento de
-
5% dto.
17,58
Eur