Inicio » Biografía E Historias Reales » Diarios, Cartas Y Diarios De Navegación » Diari d'un funàmbul. Les llibretes d'Alexandre Cirici Pellicer

¡TE LO BUSCAMOS!
Si estás buscando este libro y no tiene stock, nosotros lo buscamos por ti sin coste adicional.
Sólo tienes que dejarnos tu email, nosotros nos pondremos en contacto contigo en cuanto lo localicemos.

¡Búscamelo!


No te preocupes, únicamente nos pondremos en contacto contigo para avisarte cuando dispongamos del libro. En ningún caso tu mail será cedido a terceros, ni te enviaremos publicidad o spam.
Ficha
Portada del libro Diari d'un funàmbul. Les llibretes d'Alexandre Cirici Pellicer
- 5% dto.

  • 24,00 Eur
  • 22,80 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
    • -


    • Unidad(es)

    Caracteristicas

  • Páginas: 233
  • Edición: 19112011
  • Idioma: Catalán.
  • Encuadernación: Tapa blanda o Bolsillo - Con solapas.
  • Peso: 0,92 kg.
  • Diari d'un funàmbul. Les llibretes d'Alexandre Cirici Pellicer

  • 9788416033454
  • Colaboradores: Glòria Soler, Glòria Soler Soler

  • No és possible entendre el panorama cultural i artístic modern del nostre país sense considerar la figura d’Alexandre Cirici Pellicer (1914-1983), el gran impulsor de la renovació de la crítica i la historiografia artística durant els difícils anys del franquisme. Aquest volum enregistra les vivències i pensaments d’en Cirici pel període comprès entre 1946 i 1961; precisament els anys en què, retornat de l’exili, començà a definir la seva prolífica carrera professional a Barcelona, que el portaria a exercir de crític, dissenyador, publicista, escriptor, professor i finalment polític. Aquesta crònica sorgeix d’un document literari inèdit escrit de la pròpia mà d’en Cirici: les cent trenta-quatre llibretes que conformen el seu diari personal, on hi enregistrava diàriament observacions i experiències des d’una òptica personal. El temps, sempre en present, segueix el curs dels esdeveniments mentre s’alternen senzills esquemes o llistes fetes al vol amb l’assaig més reflexiu, els elements més quotidians amb els més extraordinaris, i els breus apunts amb les notes èpiques. Tampoc hi falten els dibuixos a mà alçada sobre personatges, paisatges, objectes, edificis, carrers o obres d’art. Inevitablement, aquest diari esdevé també una crònica particular de les pulsions intel·lectuals d’un moment històric únic; un assaig sobre els entrebancs i els greuges que comportà viure sota unes determinades circumstàncies, les de postguerra, i la lluita permanent per intentar superar-los. Les dades objectives de la vida quotidiana es barregen amb les reflexions més punyents en un intent de situar-se en el món, d’interpretar-lo i comprendre’l, expressant així una voluntat d’afirmació sense la qual cap diari no tindria sentit.
  • 24,00 Eur
  • 22,80 Eur

  • * Gastos de envío no incluidos.


  • No disponible
  • -


El libro pertenece a los siguientes catálogos