-
5% dto.
Caracteristicas
- Páginas: 22
- Formato: 20x13 cm
- Fecha Edición: 2021
- Edición: 1
- Idioma: Valenciano.
- Encuadernación: Tapa blanda o Bolsillo - Cosido.
- Editorial: EDELVIVES
-
Com banyar un marcià
-
9788414032459
-
-
-
-
-
-
A casa de Lluc fa poc que ha arribat un marcià, i sembla que ha vingut per a quedar-s’hi. Això és el que li han dit. El marcià no sap fer res a soles, li han de donar el menjar, l’han de banyar i moltes altres coses. Lluc comparteix habitació amb ell i, per si de cas, també ha aprés a tenir-ne cura, tot i que no està molt convençut que siga una bona idea conviure amb un marcià.
La veu del germà major narra el dia a dia d'una llar amb un bebé, i ens mostra amb humor la seua estratègia per a suportar els canvis que el «bebé marcià» suposa en la vida de tota la família.
Una història divertida en què la mirada d'un xiquet menut, la seua sorpresa i les seues gracioses comparacions et mostren com se senten en general els xiquets amb l'arribada d'un nou membre a la família.
Diverteix-te i aprén!
El libro pertenece a los siguientes catálogos